2 cykly za námi, 2 cykly před námi aneb "mlha přede mnou, mlha za mnou"

12.12.2018

10. prosince čekalo mého muže další PET/CT, které nám mělo objasnit, jak ustupuje jeho onemocnění. Byly dvě varianty. Pokud nemoc ustupuje tak, jak by měla, čekají ho další dva naprosto stejné cykly chemoterapie. Pokud by se dělo méně, než by se dít mělo, tak by ho čekaly dva cykly invazivnější chemoterapie. Naštěstí to dopadlo dobře, "bouličky" zdárně ustupují. Víceméně jsme v to i hodně věřili, protože ta nejviditelnější, kterou měl na krku, už byla jen těžce nahmatatelná. Nyní ho čekají tedy dva cykly stejné chemoterapie, u které už tedy víme, že ji snáší dobře. Po delší době konečně zprávy, které jsou uklidňující. Měli jsme oba radost.

Dále dostal nakázáno, že si má aplikovat po tři dny injekce do břicha. Byl z toho nervózní, ale já jsem ho uklidňovala. Kvůli svému onemocnění si musím před dlouhou cestou také aplikovat injekci a v létě mi úžasně asistoval jako "sestřička", kdy mi ji sám do bříška vpravil. A bezbolestně. Zaručila jsem se, že i já mu teď jeho službu oplatím. A proběhlo to v pořádku.

12. prosince ho čekala tedy chemoterapie, na kterou je již zvyklý. Začal třetí cyklus ze čtyř. Tak snad bude vše stále probíhat tak, jak tomu bylo doposud. Můj manžel bojuje neuvěřitelně statečně, nepřestává mě udivovat, jak moc silný je. Je to ninja na hnusné "bouličky". Držte nám pěsti! 


© 2018 Náš život s Hodgkinem. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky